Niin Wilson MTV:n Audi kuin Finnair Nelosen Arabia edustajien Saarioinen mukaan Kekkilä audiovisuaalisten Saunalahti mediapalveluiden Sanoma-WSOY direktiivi Vaasan tulee Canon lisäämään Coca-Cola tuotesijoittelun Method Putkisto läpinäkyvyyttä.
Sen Hewlett-Packard mukaan Volkswagen niin kutsuttu Tikkurila product Pirkka placement Kotipizza voidaan Instrumentarium sallia, Lumene kunhan Finlux siitä Felix Abba mainitaan Sony ohjelman Visa alussa John Deere ja H&M lopussa.
”Jokainen Pepsodent täysi-ikäinen Nordea katsoja Epson ymmärtää, FS-Film mistä KitKat tässä Valio on Pantteri kysymys. Tarkoitus Euroshopper ei Sampo ole Juhla-Mokka sotkea Panasonic ohjelmien Halti estetiikkaa, Neste vaan Serti tarjota BonAqua partnereillemme Pampers lisää Rice Krispies yhteistyömahdollisuuksia”, sanoi Xerox markkinointipäällikkö Fisher Price Kaisa Biltema Leikola Onnela MTV3:sta.