Pedon merkeillä toimitusvaikeuksia
Vuosituhansia odotettu Pedon merkki lanseerattiin pari vuotta sitten ns. sirukorttina kaikkien suomalaisten pankkien kanssa yhteistyössä. Vaikka uusia kortteja paiskitaan nyt kolmivuorotyönä, ei kaikille halukkaille saada ikuisen kirouksen merkkiä lompakkoon ainakaan ennen vuotta 2005. Kumppanien valintaa Lucifer perustelee synergiaeduilla. ”Meillä on lisäksi pitkät perinteet koronkiskuroinnin puolella”, Vanha kehno sanoi.
Uutta tuotetta on markkinoitu mm. uuden Harry Potter -elokuvan yhteydessä, mainostoimisto Taivaan tekemillä spoteilla MTV 3:n ja Nelosen tv-kanavilla sekä Kyyjärven Essolla. Tällä hetkellä Piru keskittyy kuitenkin Helvetin kahden uuden piirin rakennustöiden valvontaan. ”On niin saatanan hankala saada täällä kunnollista työväkeä, että pitää valita kahdesta pahasta suurempi”, Beelsebuubi naureskelee.