

(JOKKANTII) Kirje- ja pakettilähetysten kadottamiseen ja myöhässä toimittamiseen erikoistunut suomalaisyhtiö Itella vaihtaa toiminimeään. Uusi ytimekäs nimi ”Voi nyt saatanan perse” kuvaa yhtiön mukaan vanhaa nimeä paremmin yhtiön ydintoimintaa ja on tutumpi sekä kuluttaja- että yritysasiakkaille.
”Uusi nimi on varmaankin kaikille ihmisille tuttu jo vuosikymmenten ajan sekä saadusta palvelukokemuksesta että pienistä arjen hetkistä yhtiömme parissa”, kertoo viestintäkonsultti Fan Också.
Toiminimen muutoksen myötä Voi nyt saatanan perseen on myös tarkoitus fokusoida liiketoimintaansa vastaamaan entistä enemmän sille laissa asetettuja palveluvaatimuksia ja -vastuita.
”Viimeistään ensi vuoden alussa on tarkoitus muun muassa nostaa aamujakelun hintaa niin että tärisee, nimittäin. Lisäksi aiomme tehdä Venäjän markkinoilla niitä tai näitä toimenpiteitä”, Också kertoo.
Yhtiön logoksi on vahvistamattomien tietojen mukaan tulossa joko kirkkovene, hämähäkki väärinpäin tai kolme lystikästä gekkoa.
Lehti uutisoi jo vuonna 2007 yhtiön edellisen nimenvaihdoksen, jolloin siitä tuli it-henkisesti Perse.
—
Juttua on editoitu 13.8.: Olemme lisänneet linkin aiempaan juttuumme aiheesta ja lisäksi korjanneet vaivihkaa siinä sivussa sen enempiä huutelematta muutamia aivan vitun noloja typoja sekä Google Translator -virheitä, johon emme haluaisi teidän kiinnittävän paljoa huomiota tai mieluummin ei ollenkaan.