”Mittaustemme perusteella suurin kasvu saatiin BMW:n 5-sarjalaisilla, Mercedeksen S-malleilla sekä Jaguarin ja Maseratin tapaisilla urheiluautoilla. Mutta myös eräillä Saabeilla ja Audeilla positiivinen muutos oli selkeästi havaittavissa”, kertoo laitoksen edustaja G.T.I. Wankel.
Muutos peniksen koossa on kuitenkin Wankelin mukaan selvästi riippuvainen ajonopeudesta. Pysyviä venymisiä saatiin aikaan vain yli 150 km/h keskinopeuksilla. Myös korityypillä oli merkitystä; tehokkaimmiksi pidentäjiksi huomattiin avoautot sekä coupet. Tuloksia pidettin täysin yhteensopivina yleisen suhteellisuusteorian kanssa.
”Vastaavasti hyvin pienillä autoilla, kuten Fiatilla, ajaminen lyhentää sukuelintä keskimäärin 0,5 cm verran”, huomauttaa Wankel.
Vain hyviä puolia
Tutkimuksen tekijät muistuttavat, että peniksen pitenemisellä on pääasiassa vain positiivisia sosioekonomisia vaikutuksia. He viittaavat viime heinäkuussa niinikään Jyväskylässä julkaistuun tutkimukseen, jonka tuloksena oli, että iso penis takaa pitkän ja hyvän elämän. Lehti uutisoi myös kyseisen selvityksen 7.7.2004 numerossaan.
Ainoana haittapuolena Wankelin tutkimuksessa havaittiin, että paisuvaiskudoksen määrän suurenemisesta seurasi virtsarakon pieneneminen. Tämä johtaa puolestaan siihen, että isolla autolla ajavilla ureaa kertyy myös muihin osiin ruumista, useimmiten päähän.
2 vastausta aiheeseen “Tutkimus: Isolla autolla ajaminen pidentää penistä”
Mittausjärjestelyt on suunnitellut Jyväskylän Systemaattisten mittausvihreiden laitos, samoin tulosten tilastollinen analyysi on heidän kädetystään. Lisäksi nepotismi on rehottanut, johtaja G.T.I. Wankerin poika A. Wanker oli saanut juuri tutkimuksen alla Suomen Anemian tutkimusprofessuurin ja ollut päävastuullisena mittausvihresuunnittelijana.
Kun isojen autojen omistajat eivät halunneet olla missään tekemisissä tämän jengin kanssa, koko tiedekunnan loppuvuoden määrärahat jouduttiin käyttämään autojen ostoon, ja täysin yksikäsitteisesti sekä isän että pojan penis oli heidän ajaessa isossa autossa jopa 1.5 cm normaalia pitempi, ja sen jälkeen Hiivatilla ajettaessa puolisen senttiä normaalia lyhyempi.
Tämä on alalla ensimmäinen kvantitatiivinen mittaus ja se tukee laitoksella kehitettyä yleistä ihmissuhdeteoriaa. Mainittakoon että tutkimusprojektissa on tarvittu ammattimainen autonfiksaaja joka on siistinyt isojen autojen penkit mittaussessioiden jälkeen.
Taas on verovaroja tuhlattu tällaisee nollatutkimukseen, jonka tuloksen ovat kaikki tienneet jo etukäteen.
Kohta tehdään tutkimus, jossa todetaan, ettei G.W. Bush olekaan antikristus ja seuraava paavi homoseksuaali.