Kategoriat
Talous

Aina kun jossain käynnistetään Volkswagen, enkeli kuolee typen oksideihin

Creative Commons License Riju K
(FOLKE WESTFALEN) Puolueettomat tutkimukset ovat paljastaneet, että aina kun jossain käynnistetään Volkswagen, enkeli kuolee typen oksideihin. Skodan ja Seatin käynnistäminen puolestaan työntää männän pandanpoikasen aivoihin. Audin kohdalla sen havaittiin aiheuttavan ainoastaan verensyöksyn toimitusjohtajan paisuvaiskudokseen.
Uudet mittaukset toteutettiin niin, ettei mulkku miljardiyritys päässyt niitä sorkkimaan. Tähän mennessä on luultu, että Volkswagen Groupin kahden litran dieselmoottori antaa pörssikurssille siivet.
”Kaikki säännöt mieleesi paina, paina ne tarkalleen. Säännöt ne vasta auttavat sijoittajaa, kun ne kierretään. Muista aina, päästömittauksissa, monta vaaraa ompi eessä. Siksi härski huijauskeino, se on turva verraton. Äitikin uottaa, toivoo ja luottaa, tuottoa rahoilleen. Ei saa huolta äidille tuottaa, tuhmilla tempuillaan”, Volkswagen Groupin toimitusjohtaja Georg-Yngwie Malmsten vastaa syytöksiin.
Volkswagenia on kuluttajien luottamuksen pettämisen lisäksi syytetty piittamattomuudesta luontoa kohtaan. Malmstenin mukaan jopa 40 kertaa sallittuja suurempien päästöjen vaikutuksia etenkin eläinkunnalle on pohdittu Volkswagenin johdossa.
”Tuli pikkunen huoli, kun yks kollikissa kuoli. Mutta niitähän on muutenkin liikaa”, Malmsten vakuuttaa.

12 vastausta aiheeseen “Aina kun jossain käynnistetään Volkswagen, enkeli kuolee typen oksideihin”

Kyllä ne enkelit olisi jo menneinä vuosikymmeninä kuolleet sukupuuttoon, taas on hirveä kohu noussut melko merkityksettömästä jutusta. Muutama vuosi sitten tahkottiin hirveästi rahaa päästökaupalla ja -oikeuksien myynnillä ilman että ympäristön kokonaiskuormitus olisi muuttunut mitenkään, risteilylaivojen vessapäästöistä ruvetaan aina silloin tällöin keuhkoamaan mutta ei jakseta muistaa että Kaliningradin jätevedet menevät edelleen puhdistamattomina Itämereen. Viime perjantai olisi ollut hyvä Autoton Päivä Helsingissä.
Toimittaja Sarvi ja muu Lehden porukka eivät taidakaan olla oikeasti punavihreän kuplan ritareita, vaan suurteollisuuden ja oikeistopiirien palkkaamia provokaattoreita jotka pöljillä ja liioitelluilla jutuillaan kaivavat maata niiden alta jotka ovat oikeasti ympäristöstä huolissaan.

Kyllä ne enkelit olisi jo menneinä vuosikymmeninä kuolleet sukupuuttoon, taas on hirveä kohu noussut melko merkityksettömästä jutusta. Muutama vuosi sitten tahkottiin hirveästi rahaa päästökaupalla ja -oikeuksien myynnillä ilman että ympäristön kokonaiskuormitus olisi muuttunut mitenkään, risteilylaivojen vessapäästöistä ruvetaan aina silloin tällöin keuhkoamaan mutta ei jakseta muistaa että Kaliningradin jätevedet menevät edelleen puhdistamattomina Itämereen. Viime perjantai olisi ollut hyvä Autoton Päivä Helsingissä.
Toimittaja Sarvi ja muu Lehden porukka eivät taidakaan olla oikeasti punavihreän kuplan ritareita, vaan suurteollisuuden ja oikeistopiirien palkkaamia provokaattoreita jotka pöljillä ja liioitelluilla jutuillaan kaivavat maata niiden alta jotka ovat oikeasti ympäristöstä huolissaan.

Volkkarin kehitystyöllä päästöjä on vähennetty siten että ennen kuoli kaasuttaessa juutalaisia nyt vain citykaneja. Eikö tämä riitä?

Volkkarin kehitystyöllä päästöjä on vähennetty siten että ennen kuoli kaasuttaessa juutalaisia nyt vain citykaneja. Eikö tämä riitä?

On taas ihan turhaan nostettu huolta Volkswagen Groupin taloudesta. Tottakai homma pistetään kuntoon, Volkswagen-autojen miljardien korjauskulut ja miljardien kovauskulut eivät tunnu missään tässä firmassa, saati sitten ne pienemmät setit niistä muista merkeistä mitä nyt sattuu lopulta paljastumaan.
Ja tällaisiin tilanteisiin on jo toimintamallit kansainvälisestä talousmaailmasta otettu. Otetaan aluksi pikkasen (ihan sikana) lainaa saksalaisista pankeista. Sitten maksetaan kaikille mitä ne nyt ikinä sattuuvat pyytämäänkään. Tämän jälkeen jätetään lainat maksamatta mutta koska kyse on sikaisosta sakemannien puulaakista, ei sitä uskalleta laskea kaatumaan tai iso osa Saksan taloutta menee kuralle. Tästä sitten tulee bailouttia mutta koska Saksahan ei perinteisesti halua maksaa omia luototuksiaan tietenkään itse, maksatetaan homma hätätapauksena EU:n vakausrahastosta, joka on kaiken lisäksi niin iso kasa massia ettei kukaan edes kaipaa johdon 5 miljardin bonuksia hyvin hoidestusta työstä.
Ja kuka nyt mitään mistään luonnosta, sitähän on tuolla pihalla vaikka kuinka. Käykää vaikka metsässä katsomassa, varmaan on puita ja kaikkea, ja jos ei oo niin et oo metsässä. Kysykää vaikka Volkswagen Groupilta.

On taas ihan turhaan nostettu huolta Volkswagen Groupin taloudesta. Tottakai homma pistetään kuntoon, Volkswagen-autojen miljardien korjauskulut ja miljardien kovauskulut eivät tunnu missään tässä firmassa, saati sitten ne pienemmät setit niistä muista merkeistä mitä nyt sattuu lopulta paljastumaan.
Ja tällaisiin tilanteisiin on jo toimintamallit kansainvälisestä talousmaailmasta otettu. Otetaan aluksi pikkasen (ihan sikana) lainaa saksalaisista pankeista. Sitten maksetaan kaikille mitä ne nyt ikinä sattuuvat pyytämäänkään. Tämän jälkeen jätetään lainat maksamatta mutta koska kyse on sikaisosta sakemannien puulaakista, ei sitä uskalleta laskea kaatumaan tai iso osa Saksan taloutta menee kuralle. Tästä sitten tulee bailouttia mutta koska Saksahan ei perinteisesti halua maksaa omia luototuksiaan tietenkään itse, maksatetaan homma hätätapauksena EU:n vakausrahastosta, joka on kaiken lisäksi niin iso kasa massia ettei kukaan edes kaipaa johdon 5 miljardin bonuksia hyvin hoidestusta työstä.
Ja kuka nyt mitään mistään luonnosta, sitähän on tuolla pihalla vaikka kuinka. Käykää vaikka metsässä katsomassa, varmaan on puita ja kaikkea, ja jos ei oo niin et oo metsässä. Kysykää vaikka Volkswagen Groupilta.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *