Kategoriat
Kulttuuri

Tiedonantaja tuo markkinoille nuorisolehden

(TEHTAANKATU) Suomalainen aikakauslehtikenttä saa uuden tulokkaan, kun Tiedonantaja-lehti aloittaa oman kuukausittaisen nuorisolehtensä julkaisemisen. Erityisesti nuorille naisille suunnattu Komsomolitan lupaa rohkeaa otetta, mistä kertoo jo markkinointisloganina oleva ”kuin Itä-Saksa loiston päivinään”.
”Muotisivuilla suosimme sosialistista realismia. Sekä tietenkin Turo Tailoria ja Auran kenkätehdasta”, Tiedonantajan päätoimittaja Erkki ”Pulliainen” Susi lupailee Kremlin muurilta.
Ensimmäisen numeron kannessa poseeraa nuorisoidoli Pekka Tiainen, shoppailuosassa kerrotaan kaupungin muodikkaimmat vaatekauppajonot ja rohkeissa kuvissa työläinen Stahanov riisuu viimein haalarinsa.
”Komsomolitan on suunnattu koko maailman työl…siis nuorille, jotka haluavat muuttaa elämäntyyliään. Se on jotain aivan uutta Suomen lehtimaisemassa, suorastaan vallankumouksellista”, Susi hehkuttaa Leninin mausoleumista.

7 vastausta aiheeseen “Tiedonantaja tuo markkinoille nuorisolehden”

Toverit,
viimein on tullut aika, jolloin porvarien kapitalistiselle hapatukselle on saatu vaihtoehto. Proletaarinen elämäntyyli on tulevaisuuden ainoa mahdollisuus. Vaikka vallankumous onkin ollut viime aikoina vähän OUT, tulee se vielä nousemaan porvarilehtienkin IN-listoilla. Eläköön Komsomolitan! Eläköön utopistinen maailmakatsomus!

Jenkkismille ja ryssismille on myös kolmas vaihtoehto !
Nääs manseismi! Siis pannaas pistäen mustaamakkaraa poskeen eikä anneta ulkomaailman murheiden hidastaa nysseä.

(Bohu) Komsomolitan-nimi on valittu mitä suurinta huomellisuutta ja kohderyhmätutkimuksen uusimpien kvarttaalien keskimääräistä tilastojakaumaa hyödyntäen sekä kansainvälisten työleirien pioneerejä kuuunnellen. Nimet ”Kulakki”, ”Mix Aurinkoinen” ja ”Demikratia” pääsivät lähes loppusuoralle.
”Kah, se mielenkiintoinen tutkimus oli, moni hyvä nimi vielä käytetyksi tulee tulevissa lehtikonsepteissa joita meillä useita varastossa olla”, toteaa Gennadi Stahanov-Richards mainoskomppania Lokakuun seitsemännen päivän taivas Oyj:stä.
(Suuria suosionosoituksia.) Seuraavaksi CCCR-kioskien hyllyjä tulevat koristamaan varttuneemman väen lehtiuutuudet ”Tule ja Katso” sekä ”Vladimirin Hymy”. (Valtavia suosionosoituksia.)

Valtamedia alas! Kyllä oli jo aikakin. Tämä uusi nuorisolehti on hyvä asia aika on jo kypsä sille. Kyllä on jo alkanut porvarien propaganda hesarissa, turunsanomissa ja vastaavissa ärsyttää. Pistetään me vasemmistolaiset kampoihin markkinoiden edessä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Read previous post:
Läähätystekstiviestit nuorten naisten riesana

(LUHANKA, EHKÄ) On keskiyö. Luhankalaisen (paikka muutettu) nuorenmiehen (sukupuoli muutettu) Gunillan (nimi muutettu) puhelin piipittää tuon tuttuakin tutumman tunnussävelen: tekstiviesti...

Close