30.9.2014 23:05 | Yleinen

Kansalaisjournalismi, lokakuu 2014

Lehti on tavalliseen tapaansa trendien aallonharjalla. Siksi julkistammekin nyt Lehden suuren kansalaisjournalismikokeilun, jossa kuka tahansa – aivan kuka tahansa – voi päästä tuottamaan ilmaiseksi sisältöä konsernillemme.
Tarkoituksenamme on moniäänisyyden tukeminen, työntekijöiden riistäminen sekä mainostulojen lisääminen. Lisää päivänpolttava kansalaisjournalistinen tuotoksesi tälle sivulle, ja saatat saada mainetta ja kunniaa (mutta et rahaa).
Lukijat saavat itse vaikuttaa interaktiivisen prosessin kautta dynaamis-proaktiivisesti siihen, mitkä merkinnät he haluaisivat nostettaviksi etusivuille. Tämä tapahtuu klikkaamalla peukaloikonia. Mikäli jaksamme, nostamme parhaita tuotoksia silloin tällöin näkyville etusivullemme. Sen suurempaa kunniaa et varmaan voisi kuvitella, ethän?
Ja siis tulihan selväksi, että rahaa tästä ei tipu senttiäkään?

Ohjeita
kansalaisjournalistille

Onnea! Olet nyt valmis kansalaisjournalisti.
Arkistosta löytyvät kaikki julkaistut kansalaisjournalistiset jutut sekä vanhemmat kansalaisjournalismiehdotukset.

Yksi vastaus aiheeseen “Kansalaisjournalismi, lokakuu 2014”

APPL[Makuuhuone] Teknologiajätti Applen toimitusjohtaja Tim Cook:n taannoinen kaapistatulo on herättänyt kohinaa sen kilpailijoissa.
Monista kopiointisyytöksistä syytetyn, ja sittemmin oikeusteitse syyttömäksi julistetun (ne olivat väärennöksiä!) Etelä-Korealaisen Samsungin johtokunta etsii nyt maanisesti tapaa julistautua myös homoiksi jäämättä siitä kiinni kuitenkaan housut nilkoissa.
“Tiesimme tulevasta jo silloin, kun Applen safiirilasihankkija ilmoitti hakeutuvansa yrityssaneeraukseen ja myöhemmin konkurssiin” kertoo Samsungin johtokunnan jäsen, syväkurkku ja pilliinviheltäjä Jake San Mela. “Koko tehtaan tuotanto oli varattu hänen (Tim Cook) lasiselle kaapilleen, mutta nyt kaappia ei enää tarvita, näin ei myöskään safiirilasiakaan”.
Samsungilla ei mene tällä hetkellä muutoinkaan hyvin ja sen kurssi on sukeltanut koko syksyn ajan. Samsungin Euroopan joulumarkkinoille suunnattu tuotejulkistus meni pilalle vandaalien tuhottua markkinointiin rakennetun uutuustuotteen näköiskopion Pariisin Place Vendôme:ssa. “Harmittaa, mutta tällaista se on!” kertoi nimettömänä pysyvä Samsungin insinööri suunnitteluosastolta. “Teimme valtavasti töitä, sillä Galaxy Plug XXL olisi ollut uraa uurtava aluevaltaus täysin uudenlaisessa henkilökohtaisessa tietoteknisessä tuotekategoriassa – nyt meillä on vain puhjennut kumi ja hirveä määrä kyniä”.
Toimitus seuraa silmä kovana tilanteen kehittymistä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *