”Lapselta ei tule riistää oikeutta komeaan isään ja viehättävään äitiin tai ainakin kohtuullisen näköisiin , kuten ei myöskään rikkaisiin tai ainakin ylempään keskiluokkaan kuuluviin vanhempiin” tiedotteessa todetaan.
”Turvallisimman ympäristön lapselle kasvaa takaa rikas ja vaikutusvaltainen isä ja voimakkaan hoivavietin omaava, kotona pysyttelevä äiti. Näin hedelmöityshoidot tulisikin rajata nämä kriteerit täyttäviin pareihin” tähdentää kirkkohallitus.
”Ennakkoluulottomuus
tärkeää”
Kirkon näkemyksen mukaan rumat ja/tai köyhät vanhemmat saattavat vaikeuttaa lapsen sijoittumista sosiaaliseen ympäristöönsä ja voivat johtaa syrjintään jo koulussa. Näin ollen lapsen oikeuden elää turvallisessa ympäristössä on katsottava painavan enemmän, kuin vanhempien oikeus saada lapsia.
Kirkkohallitus toteaa tiedotteessaan toivovansa eduskunnan myös rajaavan etnistä alkuperää olevat parit hedelmöityshoito-oikeuden ulkopuolelle, sillä kirkon teettämän tutkimuksen mukaan ”ne ovat poikkeuksetta rumia, köyhiä ja sikiävät muutenkin kuin kanit, helevetin kannibaalit.”
Kirkkohallitus päätti kokouksensa helein äänin Herran Sebaotin kunniaksi kohotettuun virteen.
6 vastausta aiheeseen “Kirkko suhtautuu kriittisesti rumien ja köyhien hedelmöityshoitoihin”
Ei naurata, on liian totta.
Hehe, ATMeja syntyy rumista ja/tai nööseistä vanhemmista, se on nähty!
Tämä oli loistavin kirjoitus aikoihin. Tosi on.
No pitää niille rikkaille ja kauniille jotain etuja antaa, sillä ”Helpompi on kamelin mennä neulan silmästä, kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan”.
Mekään emme tue rumia. Tai muutenkaan köyhiä. Se ole ole jumalrahan arvoista.
—
Äiti VonSkalpell
Pääkirugirtar jumalrahan arvosta
Viimeisten päivien plastiikkakirugien kirkkoperaatiosali
Kauanhan on jo kiistelty naispappeudesta. Katsotko mieluummin Irmaa tuulitakissa vai kuoropoikaa?
Rumia ja lihavia.