1. Brad Wood Kansalaisjournalismin taso laskussaKansalaisjournalismia tehdään lue kommentti…

  2. Brad Wood Israel edelleen Lähi-idän suvaitsevaisin (Tel Aviv) Israelin lue kommentti…

  3. Olli Kivinen Hei, lähdin lue kommentti…

Ota tästä nyt ilmainen Lehti:

9.5.2012 17:07 | Kotimaa

Vuohenpää ilmestyi yllättäen ruutupaperille – viranomainen hämmentyi!

(JUKUJUKUMAA) Paikallinen viranomainen hämmentyi perinpohjaisesti alkuviikolla, kun hänen arkistoimaansa ruutupaperiin oli aivan ilmiselvästi ilmestynyt vuohenpään muotoinen kuvio. Viranomainen kutsui myös muut lähistön asukkaat katsomaan outoa näkyä, ja hekin hämmästelivät.

Uutisvälineet ympäri maailmaa ovat vuosien varrella kertoneet mystisistä tapauksista, jolloin vuohenpään kuva on ilmestynyt milloin paahtoleipään, tomaattiin tai jopa rakennusten seiniin. Niillä kerrotaan olevan ihmeitätekeviä voimia, kuten kyky viedä rikosasioita korkeimman oikeuden käsittelyyn.

Lehden haastatteleman asiantuntijan mukaan kuvio saattaa todellakin näyttää vuohenpäältä, jos sitä vertaa esimerkiksi kahteen kolmasosaan isoisän Enso-Gutzeitille myymää maa-alaa Somerolla, joka ei näytä.

Useimmiten ilmestykset liitetään ulvilalaisuudeksi kutsuttiin salaperäiseen kulttiin, josta perillä ovat vain harvat erityisopettajat. Kultin yhtenä perustajana pidetään mystikko Alesteir Crowleyta, joka tosin kiisti elinaikanaan jyrkästi yhteytensä ulvilalaisiin.

Cass Casey ei halunnut kommentoida kuva-asiaa ollenkaan.

9 luciain ciriettä

  1. Mikäli ruutupaperilta tahi ääninauhalta näkyy tai kuuluu sanat “saatanan ämmä”, en näkisi epäilylle jäävän enää sijaa.

    Lukijat arvostavat. Thumb up 24 Thumb down 2

    naav uksnA

    9.5.2012 19:20

  2. Ulvila on saatanasta, mutta Pori, se on se todellinen helvetti!

    Lukijat arvostavat. Thumb up 24 Thumb down 1

    Hell Mech

    9.5.2012 21:16

  3. Minä se olin.

    Lukijat arvostavat. Thumb up 16 Thumb down 1

    Superkuu

    10.5.2012 4:10

  4. Juttuun liittyvät “ilman teräviä piirteitä oleva nopealiikkeinen pyöreäkasvoinen mies” ja “some puertorican guy” eivät suostuneet kommentoimaan asiaa. Heitä ei lukuisista yrityksistä huolimatta edes tavoitettu kommentointia varten.

    Lukijat arvostavat. Thumb up 14 Thumb down 1

    O.J. Simpson

    10.5.2012 4:20

  5. aah, parasta lehteä sitten… viimeisimmän uutisen! maa-ala somerolla, joka ei näytä. <3

    Kauheesti eri mieltä olette. Thumb up 6 Thumb down 3

    runotyttö

    10.5.2012 10:51

  6. Eräs nimettömäksi jäänyt saatananpalvonta-asijantuntijja oli kuulopuheiden mukaan sanonut “olleensa varma, että Auer on syyllinen, koska ‘Auer killed Lahti’ on anagrammi sanoista ‘held like a ritual’, mikä todistaa myös surmatyön rituaaliluonteen.”

    Lukijat arvostavat. Thumb up 23 Thumb down 1

    Nyt on vahvat todisteet

    10.5.2012 17:32

  7. Mutta entäs kirjeen aloitus “Helou kullat!”, joka on takaperin “!t ALLU KUOLE H”..?!

    Lukijat arvostavat. Thumb up 10 Thumb down 1

    Vahvat todisteet indeed

    14.5.2012 5:16

  8. Minun äänestyslippuihini on aina ilmestynyt kirkkoveneen kuva kuin itsestään. Olenko Kepun, SDP:n ja kokoomuksen salaliiton uhri vai onko minulle sattunut aina Pohjois-Korean vaaleja varten valmistettavan paperin koe-erä ja kyseinen kuva onkin pyhä vuori?

    Kauheesti eri mieltä olette. Thumb up 6 Thumb down 2

    Johan Eihän

    16.5.2012 9:43

  9. Toivottavasti syyttäjä on jo tutkinut Anneli Auerin yhteyden Bodomin surmiin. Children of Bodomhan on metallibändi, ja satanistithan tunnetusti tykkäilevät metallimusiikista. Jopa seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsi osaa laskea 1+1=666 ja todeta, että tämä ei voi olla sattumaa!

    Thumb up 3 Thumb down 1

    Valepoliisi

    21.5.2012 17:24

Lehti också här

Lisää luettavaa Kotimaa (Juttu 82/1069)