(NETTI) Elikkämyynnin arvo kasvoi jopa 30 prosenttia vuoden ensimmäisellä puoliskolla, arvioi Tilastokeskus lauantaina kännissä julkaisemassaan suhdanneraportissa. Sen arvo ohitti niukasti jopa siismyynnin.
”Elikkämyynti on kohonnut selvästi suosituimmaksi myyntitavaksi etenkin verkkokaupassa ja yksityisten kuluttajien välisissä myyntitapahtumissa”, kertoo Tilastokeskuksen ylimadrigaali Heikki Peelo hampaat kurkussa.
Siismyynti on puolestaan menettänyt hieman asemiaan, joskin senkin absoluuttinen arvo kohosi lievästi.
Kategoriat
8 vastausta aiheeseen “Elikkämyynti rajussa kasvussa alkuvuodesta”
Vihdoinkin tästä saatiin tilastotietoa.
Elikkää myydään erityisen hyvin esimerkiksi Hesburger-ketjun myymälöissä, joissa myyjille koulutetaankin Elikkän käyttö osana hyvää asiakaspalvelua. Elikkä menee hyvin kaupaksi myös kaikissa tavarataloissa viikonloppuisin ja loma-aikoina, kun nuoret tulevat kassoille töihin.
”Elikkä kolkytkaheksan euroo”, kommentoi uutista 17-vuotias Pinja Prisman kassalla.
Tilastokeskuksen raportissa mainittiin, että hurjassa nousussa nettimyynnin saralla on ollikivinen.
Olli Kivisen vasen käsi suositumpi kuin oikea
Tilastokeskuksen toimittamassa koko maan kattavassa tutkimuksessa Olli Kivisen vasen käsi on päihittänyt suosiossa oikean. Tutkimuksessa 20-35 vuotiailta kohdehenkilöiltä kysyttiin kummalla kädellä vastaaja mielummin suorittaisi sooloaktin. Vastaajista 100% ilmaisi mieltymyksensä Olli Kivisen oikeaan käteen, mutta Tilastokeskuksen päämulkku Heikki Peelon mukaan tilastollisen häähmäpoikkeukkeaman korjauksen mukaan vasen voitti 55/45. ”Mitattiin lopulta kumpaan suuntaa se Kivisen mulukku jöpöttää, ja sinne vasemmalleha se näätti”, Peelo (kesk) kommentoi Jamelle ja Kuupalle (sit). ”Häestä issestään nähtynä”, Peelo tahtoi vielä tarkentaa.
”Kahtokkeehan ku miulla on pahannäkönen arpi täsä toisesa kannikassa. Tuli talavella tuosa mäesä. Oli niin saatanalliukas. Elekää astuko siihe, siinon koerampaskaa. Miulon pullo tuolla keittiösä, maistuuko”, Peelo huikkasi hyvästiksi vieraille.
Tilanpuutteen vuoksi H. Peelon haastattelu ei mahtunut kokonaisuudessaan artikkeliin. H:n Pyynnöstä julkaisemme sen nyt:
”Kahtokkeehan ku miulla on pahannäkönen arpi täsä toisesa kannikassa. Tuli talavella tuosa mäesä. Oli niin saatanalliukas. Elekää astuko siihe, siinon koerampaskaa. Miulon pullo tuolla keittiösä, maistuuko”, Peelo huikkasi hyvästiksi vieraille.
Onko niinku- ja tiäksämyynneistä tehty vastaavaa tutkimusta, ja jos, niin onko havaittavissa positiivista tahi negatiivista korrelaatiota uutisoitujen kertahyödykkeiden suhteen? Ellei, niin mixei??!?!?!
Onko niinku- ja tiäksämyynneistä tehty vastaavaa tutkimusta, ja jos, niin onko havaittavissa positiivista tahi negatiivista korrelaatiota uutisoitujen kertahyödykkeiden suhteen? Ellei, niin mixei??!?!?!
Tuo opintotuki-ininä on ilmeisesti tappanut kaiken muun huumorijulkaisemisen tässä lehdessä. Kyllä muuten vituttaa.
Elikkä ja siis ovat turhaa mutinaa ja näin ollen kaupankäynnille hidaste. Mallia voisi ottaa porilaiseen tyyliin suoritettavasta ostotapahtumasta:
-Pist iso punane mallu.
-Kuuseuroo.
Mitään muuta ei tilanteessa tule osapuolten mainita. Näin alkaisivat markettienkin jonot vetämään.