1. sauli niinistö hei, tulin lue kommentti…

  2. Pökäle Eihän tässä nyt mitään maalikameroita tartte. Peli poikki siitä missä lue kommentti…

  3. sotilasasiantuntija Kuten useat puolueettomat vihervasemmistolaiset sotilasasiantuntijat ovat lue kommentti…

Ota tästä nyt ilmainen Lehti:

11.5.2012 18:56 | Kotimaa

Lehden kivat puuhatehtävät perjantaiksi!

Pulmallinen pähkinä – Jos jotkut nuorista ovat demareita, mutta kaikki demarit eivät ole nuoria, eikä yksikään demarinuori ole demarinuori, paljonko demarinuoria silloin on?

Ällistyttävä älytys – Jos perussuomalainen kansanedustaja kaatuu keskisuomalaisessa anniskeluravintolassa ilman ettei yksikään toimittaja ole näkemässä, lähteekö siitä ääni, jos Jussi Halla-aho taputtaa itseään olalle yhdellä kädellä?

Hämmästyttävä hoksaus - Kaivosyhtiö 1 lähestyy ympäristölupansa rajoituksia nopeudella 2000 m3/h, kun samaan aikaan vastakkaisesta suunnasta kaivosyhtiö 2 on ylittänyt luparajoituksensa noin 600 000 m3:lla. Kuinka kauan kestää, ennen kuin paikallinen Ely-keskus on myöntänyt molemmille poikkeusluvat?

9 luciain ciriettä

  1. Oikea vastaus kaikkeen: epäjohdonmukainen, väärin aseteltu kysymys.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Jyrki

    11.5.2012 22:25

  2. Nää oli helppoja:
    Pähkinä: 67500€ vuosittaista avustusta vastaava määrä.
    Älytys: Kyllä. Joka kerrasta lähtee 2795 kannatuksesta ääntä.
    Hoksaus: Ei tarvita poikkeuslupaa, koska tässä ei poiketa normaalista käytännöstä. 184000€ + alv lasku konsultoinnista liitteenä.
    Nyt kapakkaan.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    hevosmiesten tietotoimisto

    11.5.2012 23:39

  3. Käsittämätön kämmäys – Jos EU-federalisti väittää, että kansallinen etu vaatii kaikkien euromaiden auttamista, mutta samaan aikaan osa niistä aikoo lähteä lipettiin kansallisen edun nimissä?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Onks sul rikkoo parii miljardii?

    12.5.2012 0:35

  4. Kuumottava kysymys: Jos Stubbidolla menee kännykkä hukkaan, niin montako tuhottua Kirkollisen Avun sairaalaa se vastaa? Vihje: Ratkaise tahtävä käyttämällä hyväveli-kaavaa ja kertomalla luku Nallen maataloustuilla.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Jortikka

    13.5.2012 12:37

  5. Pp) Demarinuoria on silloin liikaa, mutta onneksi demarinuoria ei ole lainkaan.
    Aä) Ääni lähtee.
    Hh) Sata.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    May Toukokuu

    14.5.2012 2:20

  6. Vastaukset: Ääretön Jungerin asteikolla, Jytky!, Vihreiden jäsenkirja.

    Lisäbonuskyssärit:
    Jos tuulimyllyn energia teho on Jupiterin tuulissa yhtä suuri kuin ydinvoimalan Maassa. Kuinka paljon paskaa pitää olla päässä jotta sama tulos saadaan kun tuulimylly on Maassa?

    Jos Satu kääntää takin maanantaina ja toisen kerran torstaina. Minkä värinen Sadun takki on sunnutaina?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Republikaani

    14.5.2012 13:32

  7. Koska olen Superdemari, vastaan jo tämään tiistaina perjantaikysymykseen, että me kyllä hoidamme nämä hommat!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Superkuu

    15.5.2012 18:52

  8. Demarinuoria ei ole pian yhtään, kunhan minut vapautetaan ja nimitetään Norjan puolustusvoimien ylipäälliköksi.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    ABB

    16.5.2012 9:16

  9. Vaadin lisää vihapuheaikaa kansalle

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Folio-Olio

    16.5.2012 20:47

Lehti också här

Lisää luettavaa Kotimaa (Juttu 83/1071)