1. Pökäle Entisiltä työllistetyiltä vapautuvista asunnoista saadaankin ratkaisu lue kommentti…

  2. humala Jumalaa ei paljoa kiitelty jalkapallovoiton lue kommentti…

  3. Urho Kanuuna THL varoittaa MM-kisojen vaikutuksista terveyteen (MANAUS) Terveyden ja lue kommentti…

Ota tästä nyt ilmainen Lehti:

11.5.2012 18:56 | Kotimaa

Lehden kivat puuhatehtävät perjantaiksi!

Pulmallinen pähkinä – Jos jotkut nuorista ovat demareita, mutta kaikki demarit eivät ole nuoria, eikä yksikään demarinuori ole demarinuori, paljonko demarinuoria silloin on?

Ällistyttävä älytys – Jos perussuomalainen kansanedustaja kaatuu keskisuomalaisessa anniskeluravintolassa ilman ettei yksikään toimittaja ole näkemässä, lähteekö siitä ääni, jos Jussi Halla-aho taputtaa itseään olalle yhdellä kädellä?

Hämmästyttävä hoksaus - Kaivosyhtiö 1 lähestyy ympäristölupansa rajoituksia nopeudella 2000 m3/h, kun samaan aikaan vastakkaisesta suunnasta kaivosyhtiö 2 on ylittänyt luparajoituksensa noin 600 000 m3:lla. Kuinka kauan kestää, ennen kuin paikallinen Ely-keskus on myöntänyt molemmille poikkeusluvat?

9 luciain ciriettä

  1. Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Lukijat eivät arvosta. Thumb up 9 Thumb down 17

    Jyrki

    11.5.2012 22:25

  2. Nää oli helppoja:
    Pähkinä: 67500€ vuosittaista avustusta vastaava määrä.
    Älytys: Kyllä. Joka kerrasta lähtee 2795 kannatuksesta ääntä.
    Hoksaus: Ei tarvita poikkeuslupaa, koska tässä ei poiketa normaalista käytännöstä. 184000€ + alv lasku konsultoinnista liitteenä.
    Nyt kapakkaan.

    Lukijat arvostavat. Thumb up 45 Thumb down 3

    hevosmiesten tietotoimisto

    11.5.2012 23:39

  3. Käsittämätön kämmäys – Jos EU-federalisti väittää, että kansallinen etu vaatii kaikkien euromaiden auttamista, mutta samaan aikaan osa niistä aikoo lähteä lipettiin kansallisen edun nimissä?

    Kauheesti eri mieltä olette. Thumb up 27 Thumb down 23

    Onks sul rikkoo parii miljardii?

    12.5.2012 0:35

  4. Kuumottava kysymys: Jos Stubbidolla menee kännykkä hukkaan, niin montako tuhottua Kirkollisen Avun sairaalaa se vastaa? Vihje: Ratkaise tahtävä käyttämällä hyväveli-kaavaa ja kertomalla luku Nallen maataloustuilla.

    Lukijat arvostavat. Thumb up 18 Thumb down 12

    Jortikka

    13.5.2012 12:37

  5. Pp) Demarinuoria on silloin liikaa, mutta onneksi demarinuoria ei ole lainkaan.
    Aä) Ääni lähtee.
    Hh) Sata.

    Lukijat arvostavat. Thumb up 23 Thumb down 6

    May Toukokuu

    14.5.2012 2:20

  6. Vastaukset: Ääretön Jungerin asteikolla, Jytky!, Vihreiden jäsenkirja.

    Lisäbonuskyssärit:
    Jos tuulimyllyn energia teho on Jupiterin tuulissa yhtä suuri kuin ydinvoimalan Maassa. Kuinka paljon paskaa pitää olla päässä jotta sama tulos saadaan kun tuulimylly on Maassa?

    Jos Satu kääntää takin maanantaina ja toisen kerran torstaina. Minkä värinen Sadun takki on sunnutaina?

    Lukijat arvostavat. Thumb up 27 Thumb down 6

    Republikaani

    14.5.2012 13:32

  7. Koska olen Superdemari, vastaan jo tämään tiistaina perjantaikysymykseen, että me kyllä hoidamme nämä hommat!

    Lukijat arvostavat. Thumb up 12 Thumb down 1

    Superkuu

    15.5.2012 18:52

  8. Hidden due to low comment rating. Click here to see.

    Lukijat eivät arvosta. Thumb up 14 Thumb down 28

    ABB

    16.5.2012 9:16

  9. Vaadin lisää vihapuheaikaa kansalle

    Kauheesti eri mieltä olette. Thumb up 18 Thumb down 20

    Folio-Olio

    16.5.2012 20:47

Lehti också här

Lisää luettavaa Kotimaa (Juttu 81/1069)