Harjoitusjuttu päätyi vahingossa Lehden sivuille

8
2

Lehden verkkosivuilla oli tänään hetkellisesti näkyvissä kirjoitus, jonka otsikko oli “Pasilasta löytyi Otava-Kuvalehtien kalmo”. Virhe tapahtui, kun Lehden toimittajat olivat kännissä. Harjoitusjutussa ei ollut yhtään puujalkavitsiä, sen tiedot olivat keksittyjä, todellisuudessa Pasilasta löytyi suklaapatukka eikä kirjoitusta ollut tarkoitettu julkaistavaksi.

Lehden päätoimittaja pahoittelee vilpittömästi tapahtunutta: “Tämä oli sananmukaisesti hirveä virhe monellakin tapaa.”

Lehti yritti tavoitella Tapani Ruokasta, joka sanoi “lopettakaa nyt saatana se soittelu” ja “eikö me sovittu, että tästä ei enää puhuta?”

2 lukijakirjettä

  1. meitsi sanoo:

    Pöyristyttävä käänne, eikö mihinkään voi enää luottaa?! Myin jo kaikki Sanoma-Wsoy:n osakkeeni em. uutisen takia. Kuka kantaa vastuun? Itse voin pitää rahat, kiitti.

    (0)
  2. Einari Kortelainen sanoo:

    Se olikin sitten Lehden paras artikkeli. No, joku tasohan teilläkin on oltava.

    (0)

Lukijakirjeitä ei vastaanoteta.